29 Temmuz 2011 Cuma

MİLFÖYLÜ KOLAY LAHMACUN

Malzemeler
-10 adet milföy
-100 gr kıyma
-domates rendesi
-salça
-1 tane biber
-1 soğan
-2 diş sarımsak
-pulbiber,karabiber,tuz
-isteğe göre maydonoz {benim aklımdaydı ama koymayı unutmuşum harcı sürünce aklıma geldi neysee..}
Yapılışı
Milföyleri tezgahtamerdaneyle çok az açtım çok ince olsun istemedim..
İç harcı için soğanı ve biberi ince ince doğradım, domates ve sarımsağı rendeledim, bolca salça koydum ve biraz su ekledim cıvık bi harç oldu.. Kızlar baya sulu bir harç olmalı üstü açık fırında pişeceği için kurumaması lazım çok cıvık oldu diye düşünmeyin..
Milföylerin kenarlarını katladım kenar kısmı lahmacun ve pizzalardaki gibi kalın olsun diye.. Harcı orta kısmına bolca yaydım elimle.. Kokular harika görünüyor.. Yok mu misafirliğe gelmek isteyen? ;}
Hazırlamak 15 dk falan sürdü o da çocukla 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder